Το Τμήμα Εκπαίδευσης του Ιδρύματος Ασίας-Ευρώπης (ASEF), καλεί τους φοιτητές και τις φοιτήτριες του ΑΠΘ να συμμετέχουν στο 2ο ASEF Young Leaders Summit (ASEFYLS2), το οποίο θα διεξαχεί από 4-8 Μαϊου 2017 στη Σεούλ της Νοτίου Κορέας, με θέμα "Πρόσβαση στην Απασχόληση των Νέων".

Η φοιτητική αυτή σύνοδος, η οποία θα εξελίσσεται παράλληλα με την 6η Σύνοδο Υπουργών Παιδείας χωρών-μελών του Ιδρύματος Ασίας-Ευρώπης, είναι ανοιχτή σε όλους τους νέους και όλες τις νέες ηλικίας 18 με 30 ετών, που είναι πολίτες χώρας-μέλους του δικτύου (της Ελλάδας συμπεριλαμβανομένης). Στόχος είναι η ανταλλαγή απόψεων στο θέμα της απασχόλησης των νέων μέσα από την προοπτική 8
αξόνων (ηλικία, εκπαίδευση, αναπηρία, χρηματοοικονομική, κοινωνικό φύλο, τόπος, κοινωνικό υπόβαθρο, τεχνολογία) προκειμένου να παραχθεί μία πρόσκληση προς δράση (Call for Action) η οποία θα παρουσιαστεί στη Σύνοδο των Υπουργών.
Για την υποβολή αίτησης συμμετοχής απαιτείται μόνο πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (γραπτής και προφορικής) και ετοιμότητα ενεργούς συμμετοχής κατά την προπαρασκευαστική φάση (διάρκειας 4 εβδομάδων, εξ' αποστάσεως) Η συμμετοχή όσων επιλεγούν από τους διοργανωτές είναι δωρεάν, με εξασφαλισμένη διαμονή και διατροφή. Επίσης οι προσκεκλημένοι/-ες φοιτητές/-τριες θα αποζημιωθούν για τις (διεθνείς, αεροπορικές) μετακινήσεις τους με ποσό που θα ανακοινωθεί από τους διοργανωτές κατά την αποστολή της σχετικής πρόσκλησης. Το ίδιο ισχύει και για τα τυχόν έξοδα βίζας και ασφάλισης.

Στην ιστοσελίδα http://www.asef.org/projects/themes/education/4106-2nd-asef-young-leaders-summit--asefyls2-  είναι αναρτημένες όλες οι πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα της νεανικής συνόδου (θα ανακοινωθεί σύντομα), το θέμα (concept note-θα ανακοινωθεί σύντομα), καθώς και έντυπο Συχνών Ερωτήσεων (FAQ).


Οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά έως τις 20 Μαρτίου 2017 (23:59 GMT) δια του παραπάνω συνδέσμου (APPLY)
Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση και εφόσον διαβάσουν προσεκτικά το έντυπο Συχνών Ερωτήσεων (FAQ), οι ενδιαφερόμενοι/-ες  μπορούν να απευθύνονται στο email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.